Denne kamp SKAL bare have sin egen tråd, hvis kampforummet skal genoplives.
Duellen mellem disse klubber, er næsten blevet større end NLD. Med større menes hadet, intensiteten og de vildt mange individuelle aspekter og kampe i kampen. Og her hentydes bare til kampen på banen og trupperne i mellem, for på tribunerne og på gaderne har det altid været eksplosivt, bogstavelig talt, men de senere år er det dog eskaleret yderligere. Den generelle Chelsea fan ser os nu, by miles, som den værste klub af alle.
Dette er ikke en officiel og informativ optakt til kampen, så er der sådan en på vej, slettes dette indlæg asap. Men der er så mange ting der kan og skal debatteres ifm braget.
Har personligt iøvrigt aldrig rigtig fået mentalt bearbejdet vores dyst sidste sæson på broen, hvilket jeg heller ikke er klar til endnu..
Men hvordan skal vi feks. stille op? Hvad er den optimale tænding, hvis den var for høj sidst? Kan vi få dem til at vakle og nå dem i ligaen, med en sejr på onsdag? Ser I kampen som større end NLD? Hvordan dæmmer vi op for Costa, hvis ikke vi skal gå efter at prikke hans øjne ud igen? Poch - Cunte, hvem er den bedste manager? Hugo - Courtouis, hvem er den bedste keeper?? Osv osv
Glæder mig og er optimistisk nu..det ændrer sig dog fuldstændigt når jeg vågner på onsdag. Hva med jer?
Fint initiativ Hoddle
For mig er hadet til dem helt vildt, hader dog stadig de røde mere, men er der èt hold i "nuet" jeg gerne vil slå, så er det helt klart dem! Vi er ubesejret hjemme og skal vi spille med helt fremme sidst på sæsonen så skal vi stadig være det onsdag ved midnat og det tror jeg også vi er, men om vi kan få 3 point ved jeg ikke, jeg er umiddelbart tilfreds med 1 point da det vil stoppe deres sindsyge stime.
Jeg tror vi skal op i samme tempo som mod Shitty hjemme, rammer vi èn af de dage så tror jeg vi vinder. Det tempo kan de slet ikke spille med i. Det gælder også om at være lige så tændte som da vi mødte dem på broen sidste sæson, vi skal vise vi ikke er en skid bange for dem og så skal costa tirres og hazard smaskes i jorden hele tiden. Ved ikke hvad der er med ham hazard, men det lader til han hader Spurs og vi skal vi vise vi hader ham!
Tror start 11 giver sig selv, Lloris, Walker, Toby, Vertongen, Rose, Wanyama, Dembele, Dier, Eriksen, Dele og Kane. Det er i hvertfald den jeg tror på, en virkelig stærk start 11 imo. Tror vi skal forvente at vi har bolden rigtig meget og at kampen bliver med få mål, tror ikke chel$ki satser særlig meget på at få den rekord, men omvendt får de aldrig en bedre mulighed for at ydmyge os og de røde hunde på samme tid.
Desværre har Cunt`e fået rettet dem rigtigt godt til, de har også været heldige, men sådan er det altid. Jeg havde ikke regnet med han kunne få så meget ud af dem så hurtigt, havde virkelig håbet det tog ham længere tid, også baseret på hvor dårlige de var sidste sæson... lad os håbe vi kan vende deres held ved at smaske dem stort!!
Det bliver i sandhed en sæson definerende kamp...
COYS
Our central defenders, Doherty and anthony Gardner were fantastic and I told them that when they go to bed tonight they should think of each other..... David Pleat 2004